ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Saturday, 24 August 2013

UNIVERSITI LUAR NEGARA TAK TAWARKAN JAWATAN 'LECTURE' PADA ANWAR?

Oleh : Jebat 

Anwar Ibrahim mungkin boleh dianggap seorang ahli pelakon pentas politik terbaik Malaysia. Manakan tidak, terlalu 'over confident' mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia, sehingga sanggup mengeluarkan kenyataan bahawa 'akan bersara dan menjadi pensyarah' sekiranya Pakatan Pembangkang yang diketuainya KALAH dalam 'Mother of All Election'. 

Namun takdir ALLAH, Pakatan kalah. Walaupun berlaku peningkatan jumlah kerusi pada Pakatan, namun ianya tidak terjadi pada PAS dan PKR. Sebaliknya hanya kepada DAP. Lebih memalukan, Anwar dilantik menjadi Ketua Pembangkang pun atas ihsan DAP yang memiliki suara dan kuasa paling dominan dalam Pakatan.

 



No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute