ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Friday, 6 December 2013

BUKTI MACAI PAKATAN CUKUP SAYANG DENGAN UMNO 2.0

Oleh : AJ

Dalam posting terdahulu, aku ada memuji langkah dan proaktif penyokong PAS bertaraf BARUA DAP (Sepertimana saranan Perwakilan PAS W.P Kuala Lumpur, saudara Kamaruzzaman) kerana keprihatinan mereka dalam mencari-cari kesalahan orang UMNO.

Orang UMNO perlu menerima kritikan dengan terbuka, kerana apa yang dikritik oleh mereka itu ada benarnya. Namun dalam masa yang sama, kepada BARUA-BARUA DAP ini aku nak bertanya dimana suara korang tatkala KONSERT HEAVY METAL berdansa di pentas Muktamar PAS? Kenapa diam membisu??? Apa korang nak tegur dan kritik pilih bulu ker?? Atau korang ni perangai dah macam SYIAH, 'PEMIMPIN MAKSUM' dari melakukan sebarang dosa?;



Dan juga dibawah ini ketika mereka menjadi BALACI dalam program tajaan ANWAR.



Apa-apa pun, inilah sikap orang-orang Pakatan atau lebih spesifiknya puak-puak PAS ini. Mereka buat takpa. Orang lain buat HARAM. Apapun... Muzik is HARAM.

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute