ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 30 January 2014

WAJAH TERBARU NURUL IZZAH SELEPAS KES TUNTUTAN PENCERAIANNYA TERBONGKAR

[Gambar Hiasan]
Oleh : AJ
Foto : Ehsan Minaq Jinggo

Muram dan tidak ceria. Itu sahaja yang boleh aku katakan bila melihat gambar terbaru anak perempuan sulung kepada Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim. Ketika bapanya diumumkan sebagai calon dalam kerusi DUN Kajang, beliau tidak kelihatan dalam majlis tersebut. Mungkin masih sibuk mencari kata sepakat dengan suaminya, Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim. Apa-apa pun, kami doakan agar Nurul Izzah kembali ceria dan menarik semula tuntutan fasakhnya.
Bacaan lanjut :

http://akakdisebalikpintu.blogspot.com/2014/01/suami-luah-perasaannurul-izzah-bakal.html
http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/nurul-izzah-dikatakan-tuntut-fasakh-daripada-suami

8 comments:

  1. Muka macam HARAM.. anak betina Nuar ni elok di campak ke laut ja.. dlu dia hina Allah..dia sokong murtad..dia support gereja.. biar Allah hukum dia.. igt popular sgt boleh lagak sombong atas muka bumi Allah..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg menyumpah saranah ini betul ke ? Politik malaysia jijik. Hina menghina sesama bangsa dan agama. Hanya ALLAH SWT saja yg bolih menghukum. Not you or me. Ingat ...
      betul betul betul

      Delete
    2. PKRLaknat... HOW COULD YOU SAY SOMETHING LIKE THAT??

      WHATEVER SHE DID... ALLAH YANG TENTUKAN DOSA PAHALA NYA.

      WHO ARE YOU TO CALL SOMEONE MCM HARAM???

      Delete
  2. Betul tu... Taubat lar Izzah oi... Allah kalau nak turunkan bala kepada sesiapa, sekejap ajer hancur seseorang tu... kalau tak percaya, teruskan ajer...

    ReplyDelete
  3. sungguh jahat dan khianat orang2 yg suka menabur fitnah dan berhasad dengki...semua amalan orang2 spt ini adalah umpama habuk yg beterbangan.,..wal iya'uzubillah,

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. sememangnya umno kangkong. barua umno kongkang. Low class umno.

    INGAT. UMNO bukan boleh perintah Malaysia selamalamanya. Suatu hari umno pasti jatuh

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute