ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 24 July 2014

MALAYSIA MENUJU REPUBLIK?

Oleh : Dr. Abdurahman Abdul Kadir

Apa yg dilakukan seorang pemimpin pembangkang dgn menamakan Isterinya sbg bakal MB, mempunyai agenda yang lebih besar dari hanya hasratnya utk menjadi Perdana Menteri.

Pakatan sebenarnya mengheret institusi Raja negara kita ke dalam kancah politik mereka yg kotor.

Jika Sultan Selangor menolak Wan Azizah sebagai MB, maka akan dicanang di seluruh dunia bahawa Istana adalah alat UMNO dan membelakangkan demokrasi pilihan 'rakyat'.

Media-media asing proksi Anwar akan berdendangan menceritakan kezaliman dan 'pelanggaran/violation' prinsip demokrasi yg berlaku di negara ini.

Akan berarak macai-macai Pakatan di jalanraya sambil melaungkan demokrasi telah mati dan gambar-gambar Anwar akan diangkat seperti Ayatollah dalam perarakan syiah sambil macai menangis-menangis berguling dan mengganas.

Agensi berita asing akan mengangkat Anwar sebagai pejuang yang dianiaya dan ini merupakan satu api yang akan terus ditiup bagi mengekalkan Anwar relevan dalam arena politik negara sekalipun dia merengkok di penjara kerana meliwat.

Adakah kemuncaknya adalah seruan agar Malaysia menjadi republik dgn menolak monarki?

Ingatlah, Amerika dan Yahudi tidak akan redha dan mengiktiraf sistem demokrasi mana-mana negara di dunia sebagai demokrasi tulen selagi mana tidak ada kebebasan utk murtad, laki-laki tidak boleh berkahwin dgn laki-laki dan perempuan tidak berkahwin dgn perempuan.



Baca selanjutnya disini : http://www.penaminang.com/2013/08/game-wan-ji-untuk-menghapuskan.html#ixzz2cTPx6rb8

1 comment:

  1. Bodonye setat....setat apa cam ni...

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute