ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 1 September 2015

[VIDEO] REUTERS SAHKAN #BERSIH4 HANYA DISERTAI ETNIK MINORITI CINA DAN INDIA



Oleh : Jebat


Media antarabangsa seperti Reuters melaporkan bahawa, demonstrasi Bersih4 yang berlaku pada 29 dan 30 Ogos kali ini hanya melibatkan penglibatan masyarakat Cina dan India yang merupakan kelompok minoriti di Malaysia. Malah seorang penganalisis politik yang ditemubual juga berpandangan bahawa, demonstrasi yang dilakukan itu tidak mewakili suara majoriti rakyat Malaysia yang dipisahkan melalui perbezaan kaum dan kedudukan setempat.

Semoga Bersih5 yang akan berlansung pada tahun hadapan akan terus membawa kepada penglibatan 100% masyarakat bukan Melayu di Malaysia. Disitu nanti kita akan ketahui, siapakah yang kemaruk mahu berkuasa.

Semoga ALLAH menyelamatkan Malaysia dari jatuh ke tangan-tangan kuffar!


1 comment:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute