SYIAH KINI KEMBALI : DENGAN SEMANGAT DAN WAJAH BAHARU


Sepertimana yang kita ketahui, pemimpin Agung Iran, Ali Khamenei merupakan antara pemimpin negara pertama didunia yang mengirimkan ucapan tahniah kepada kerajaan baharu Malaysia selepas tamatnya PRU14 yang lalu. Kini tidak sampai 100 hari kerajaan baharu dibentuk, Malaysia Baharu ini akan mengalami Kemasukan pengaruh Syiah Iran secara besar-besaran melalui instrumen kebudayaan & kesusasteraan.

Tahniah diucapkan kepada semua pihak yang terlibat dalam membuka pintu fitnah ini secara langsung dan tidak langsung.

Jasa anda amat dihargai.

😊

🇲🇾️🇮🇷

SYIAH KINI KEMBALI : DENGAN SEMANGAT DAN WAJAH BAHARU SYIAH KINI KEMBALI : DENGAN SEMANGAT DAN WAJAH BAHARU Reviewed by pena minang on June 26, 2018 Rating: 5

No comments:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

Powered by Blogger.