PENGKHIANATAN MENTERI SYIAH DALAM NEGARA ISLAM


1. Kerajaan Abbasiyah Iraq jatuh disebabkan pengkhianatan seorang Perdana Menteri beragama Syiah Rafidhah, Ibnu Al- Al'Qami.

2. Ibnu Al-Al'Qami menggunakan kuasa dan kepercayaan yang diberikan oleh Khalifah Al-Mu'tashim (yang berfahaman Sunni) dengan membocorkan rahsia kekuatan ketenteraan kerajaan Abbasiyyah kepada Tatar.

3. Dimana kesan daripada kebocoran rahsia ini, menyebabkan ahli sunnah di Kota Baghdad dibunuh dengan kejam oleh tentera tatar.

4. Pengkhianatan Menteri Syiah (Al-Qami) dalam kabinet kerajaan Abbasiyah ini persis dengan tindakan seorang individu yang dipercayai berfahaman Syiah, dimana kini individu berkenaan telah pun memegang jawatan menteri kanan dalam badan eksekutif kerajaan Malaysia.

5. Beliau ini pernah menyatakan secara terbuka di dalam parlimen mengenai kekurangan dan kelemahan pasukan pertahanan Malaysia. Dan baru-baru ini, tatkala bersiaran di sebuah televisyen, beliau tidak berani menyentuh isu Syiah di Syria dan Yaman, sebaliknya hanya bermain-main dengan isu salah Israel dan pemerintah Arab.

6. Beliau juga tidak berani mengkritik pemerintah Bashar Al-Assad yang membunuh ramai umat Islam di Syria, sebaliknya hanya memfokuskan perbincangan ke Yaman semata-mata.

7. Semoga ALLAH menyelamatkan Malaysia dari pengkhiatan Syiah!

-Anasz-
Penyelidik Bebas

#SyiahMusuhAhliSunnah


Post a Comment

0 Comments