POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

BEZA DOKTOR PAKAR DAN MAZA A.K.A #MUZABZIB @realDrMAZA @drmazacom

Oleh : AJ

Gua kagum dengan Dr. Abdul Rahman Kadir ni. Berani mengaku salah, walaupun pada penelitian aku, apa yang dinyatakan itu tak ada salahnya. Cuma macam biasalah puak-puak khawarij ni. Kalau ayat Al-Quran dan Hadis Nabi pun boleh diputar belitkan. Inikan pula manusia biasa.

Oklah. Selesai isu Dr. Rahman. Sekarang aku nak ajak korang untuk flashback Fitnah Dr.Maza.com keatas Perdana Menteri Malaysia berhubung isu Jet Rasmi Kerajaan. Menggunakan medium yang sama, FB, Maza telah mengeluarkan satu 'persoalan' rakyat dapat 'bersamanya' untuk memerli Perdana Menteri. Artikel penuh sila rujuk disini : http://www.penaminang.com/2014/01/bila-realdrmaza-nak-suruh-admin.html#axzz2pmTqW4ui

Namun sayangnya, fitnah MAZA tak berjalan lama kerana akhirnya beliau dikantoikan oleh beberapa bloggers pejuang kebenaran yang bencikan budaya fitnah yang sentiasa menjadi mainan Maza dan para Adminya.

Walaupun telah menarik semula status berkenaan, dan membuat permohonan maaf. Namun yang menjadi lawaknya disini ialah, permohonan maaf itu tidak ditujukan kepada individu yang difitnah tetapi kepada dirinya sendiri. Dengan mengkambing hitamkan adminnya, maka status ini pun terhamburlah;

“ [admin] Pihak Admin memohon maaf kepada Prof Madya Dato' Dr MAZA (Dr Asri) dan followers page ini atas gambar yang tidak tepat tentang Jet Putrajaya sebelum ini. Pihak Prof Madya Dato' Dr MAZA telah mengarah admin menarik balik gambar tersebut dan sudah pun ditarik. Ada jumlah 180 juta itu adalah bersumberkan laporan berasas. Sesiapa yang ada gambar sebenar harap dapat bantu pihak admin.” (Januari, 2014)

Apa yang menariknya dalam status 'permohonan maaf' yang dibuat oleh 'admin' Dr.Maza.com?

a) Tidak ada permohonan maaf kepada individu yang menjadi mangsa fitnah. Sebaliknya 'Admin' Dr.Maza.com pergi minta maaf kepada boss mereka sendiri yakni MAZA.

b) Baik MAZA dan adminnya GAGAL memberikan bukti bersandarkan hujjah yang kukuh. Walaupun ada seorang 'coffe boy'nya cuba backup bossnya, namun hujjah yang dikemukakan dengan mudah dipatahkan oleh Admin PenaMinang.com dengan penuh hensome dan bergaya. Rujuk disini : http://www.penaminang.com/2014/01/kenapa-drmazacom-realdrmaza-berhujahkan.html#axzz3RiHiv1To

Dan sehingga hari ini, baik dipihak MAZA mahupun para pembontotnya  pengekornya yang menjadi admin Dr.Maza.com tidak pernah membuat kenyataan terbuka memohon maaf kepada mereka yang menjadi mangsa fitnah sang Muzabzib.

Semoga muSang Muzabzib dan para kambing hitamnya cepat sedar dan memohon maaf kepada mereka yang menjadi mangsa fitnah sebelum nyawa ditarik oleh ALLAH Azza Wajjal.

Bukan kali pertama MAZA KANTOI memfitnah :

http://www.penaminang.com/2014/01/bukan-kali-pertama-realdrmaza-drmazacom.html#axzz2pisStMEc

http://www.penaminang.com/2012/12/masa-untuk-maza-buat-permohonan-maaf.html

http://pistolnakal.blogspot.com/2014/07/dr-maza-kantoi-fitnah-lagi-china-nafi.html

http://panggungopera.blogspot.com/2014/01/memalukan-dr-maza-terbukti-kantoi.html

http://keris7lok.blogspot.com/2014/05/sampai-bila-realdrmaza-ingin-jadi.html

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.