GAY BILA DAH BANYAK AKAN JADI PENGGANAS

Oleh : Jebat

Golongan Gay persis golongan Syiah.

Tatkala mereka sedikit, mereka acah-acah kononnya ditekan. Dan menggunakan seruan "Kasih Sayang Sesama Manusia" & "Mazhab Kelima" untuk menjustifikasikan perbuatan mereka.

Namun bila komuniti mereka dah menjadi majoriti dan berkembang. Mereka akan menjadi ganas. Malah lebih ganas dari haiwan pemangsa.

Sejarah telah membuktikan, bagaimana kelompok Homoseksual di zaman Nabi Luth sanggup menggunakan kekerasan kepada Nabi Luth semata-mata nak mendapatkan "tetamu" Nabi Luth yang kacak-kacak.

Firman ALLAH :

Dan kaumnya pun datang meluru kepadanya (dengan tujuan hendak mengganggu tetamunya), sedang mereka sebelum itu sudah biasa melakukan kejahatan. Nabi Lut berkata: "Wahai kaumku! Di sini ada anak-anak perempuanku mereka lebih suci bagi kamu (maka berkahwinlah dengan mereka). Oleh itu takutlah kamu kepada Allah, dan janganlah kamu memberi malu kepadaku mengenai tetamu-tetamuku. Tidakkah ada di antara kamu seorang lelaki yang bijak berakal (yang dapat memberi nasihat)?" [Hud : 78]

Dan tatkala Nabi Luth A.S menasihati mereka, mereka tetap dengan nafsu serakah mereka dan tidak mempedulikan "Hak Asasi Manusia" di pihak yang lain.

Jika ALLAH sendiri pun dah bagi tahu kepada kita bahawa mereka ini (Para Homoseksual) ini adalah "pengganas" yang tidak ada batasannya, lalu atas dasar apa kita perlu bertindak hormat pada kecenderungan mereka. Malah lebih berat, untuk apa kita menghormati hak asasi manusia mereka tatkala Hak ALLAH dilanggar sewenang-wenangnya?

Kesimpulan

Kelompok Homoseksual adalah kelompok pengganas. Tatkala mereka lemah, mereka akan acah-acah memperjuangkan hak asasi manusia. Namun bila mereka kuat, mereka akan melanggar bukan sahaja hak asasi manusia sebaliknya, yang lebih utama adalah Hak ALLAH.

Semoga ALLAH menjauhkan kita dari kecelakaan puak-puak yang cukup celaka ini!

Post a comment

0 Comments