POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

CORONAVIRUS : ARAB SAUDI BAWA KELUAR PELAJAR DAN GURU DARI CHINA DAN HONG KONG


RIYADH : Kementerian Pendidikan Arab Saudi menggerakkan operasi membawa keluar pelajar dan guru yang bertugas di Sekolah Arab Saudi (Saudi School) di China dan Hong Kong sebagai langkah mengurangkan kesan Coronavirus terhadap warganya.

Memetik laporan dari agensi berita rasmi Arab Saudi (SPA), tindakan membawa keluar kesemua warga Arab Saudi dari China dan Hong Kong adalah selaras dengan arahan diraja yang dikeluarkan oleh Khadimul Haramain As-Syarifain, Raja Salman bin Abdul Aziz Al-Saud.

Kesemua kos pengurusan bagi membawa pulang warga Arab Saudi berkenaan ditanggung sepenuhnya oleh Kerajaan Arab Saudi. - PenaMinang.com

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.