ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 25 December 2012

SUHARDI MAT ISA 2.0 : VERSI OREN

Oleh : AJ

Gua dengar cerita ada macai-macai Pakatan Khawarij yang diketuai oleh Mazlan Aliman, katanya dihalang dari memasuki kawasan FELDA??? Betulkah? Kalau betul, padan lah muka korang. Siapa suruh kacau ketenteraman kawasan orang lain...Kan dah kena.

Bila orang FELDA dah meluat, toksah lah buat benda bodoh banyak sangat. Orang FELDA memang dari dulu dah tahu perangai PEMBANGKANG macam kumpulan korang ni. Walaupun korang kata KEBEBASAN BERGERAK, tak bermakna kebebasan itu bersifat mutlak.

Kalau macam tu perompak, pencuri dan penyangak bebas masuklah ke rumah korang, kalau mereka pun ikut prinsip macam korang...'KEBEBASAN' yang mutlak.

Hari tu team PENA MINANG dah kantoikan penipuan korang dalam HIMPUNAN OREN. Kali ni korang akan dikantoikan sekali lagi.....Rujuk poster kat BAWAH NI.


Pelik bukan? Macai PAS a.k.a PEMBANGKANG kata geng macai diorang kena IKAT. Menariknya lagi, lepas tu kena baling dengan batu sampai berdarah. Lagi pelik, tak ada pula gambar siapa pun orang yang mengikat atau membalingkan benda keras ke PELAKON ni....Lagi pelik bila masa dia larikan diri dan tukar baju??? Dah macam cerita HINDUSTAN pun ada....

Gua bukan apa bro....ini bukan kali pertama geng lu bohong....Dah banyak kali dah...contohnya ada kat bawah....

 
 
 
 

SIAKAP SENOHONG,
GELAMA IKAN DURI;
KUAT CAKAP BOHONG,
ADA HARAPAN NAK JADI MENTERI???

3 comments:

  1. terbaiikkk bro !!!

    kita orang felda bukan bodoh seperti yg.difikirkan anjing oren tuh !!!

    ada satu tempat,satu ketika,satu masa rombongan mereka akan masuk salah felda ....buku bertemu ruas !!!

    gen2felda

    ReplyDelete
  2. Betul bro....Orang FELDA adalah orang yang mementingkan perpaduan dan keamanan. Bukan orang yang suka dengan perpecahan.

    1Malaysia Tolak Fitnah

    ReplyDelete
  3. Gaduh lah sesama kamu wahai Melayu.
    hina lah sesama kamu wahai Melayu.
    Derhaka kepada pemimpin jua lah kamu wahai Melayu.
    Ter-Amat Taksublah kamu kepada Pemimpin kamu wahai Melayu.
    Hakikat nya sampai bila-bila lah, kamu wahai Melayu terus ditindas oleh bangsa sendiri yang menjadi pemimpin kamu sendiri.
    Bangsa Asing yang berkongsi dibawah satu pentadbiran bangsa Melayu kamu jua lah, yang memonopoli Ekonomi di atas Tanah Air kamu sendiri; Sedar lah Wahai Bangsa-Ku, Melayu. :(

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute